About Me

My photo
Shah Alam, Malaysia
I am Realistic, Confident, Happy, and Funny. but I have attitude problem of Temper. That's why i am still single. who can bear with my temper, please come forward. I'll consider u. I am indeed searching for my Mr. Right :) . Currently persuing my Degree of Fashion Design at UiTM Shah Alam. I am a Malay, Java, Bugis, Minang, Banja, and all kind of mixes. but in the end, i am just a Malay girl. I have a loud voice, so u don't need a speaker instead of having ME! :D Enjoy!

Monday 27 February 2012

Bosan Pakai Selendang?

Salam.
안녕.
Bonjour.


semalam (25hb) aku kazen aku bertunang dengan orang Puchong.
family aku semuanya pakai baju Purple termasuk dengan akak aku yang tak pernah kisah tema.
bila aku selak2 almari, "BAJU PURPLE AKU TERTINGGAL KAT SHAH ALAM!!!!!
aku menangis, tergolek2 berguling2, merengek2, terjerit2 dan yang sewaktu dengannya sebab aku menjadi 'anak tiri' pada hari tu. 
p/s: aku kalau ada special event macam tu suka pakai baju same kaler ngan mak aku. *ok, gedik* ikut mood jugaklah. kadang2 nak sama dengan akak aku.. hihi kalau tak sama aku akan menganggap diri sendiri adalah anak angkat pada hari tu. :)

ok, setelah tenang dan tarik baju yang aku agak suka *sebab aku tak berapa suka pakai baju kurung*. tudung pulak jadi masalahnya.
kadang2 menyampah jugak pakai tudung tau. sebab kalau tak sama dengan baju rasa macam mood aku akan hilang 1 hari. huhu rumitnya.
aku utarakan pada parents aku "Malaslah nak pakai tudung macam ni!" *merajuk pasal warna baju tak habis lagi*
bapak aku cepat2 je jawab "Jangan nak mengada2. Dosa tu ayah tak larat nak tanggung!
huiyoo, kecut perut aku terus. theehee~ 
sebenarnya saja test parents aku. gila kau tak nak pakai tudung! Dosa tu Not in the list! :D *sorry kalau terasa*

so, aku pun cariklah tudung bawal yang hanyir sebab bau ikan *bawal kan*. 
sebabnya semalam satu hari aku pakai selendang dengan inner yang tutup kepala aku sampai aku pening kepala malamnya.
so, bila pagi tu pening aku tak surut lagi, aku pun pilihlah tudung yang dah tersedia gosoknya. :D

sekali sekala tukar haluan, tak salahkan. 
dek kerana tak nak dianggap selekeh. aku pun try lah style baru yang diperkenalkan oleh kawan aku. 
thanks to Sha Azman! *i lap u lah!*

mula2 nampak macam orang tak reti pakai tudung pun ada jugak style baru neyh. 
bila macam dah ok sikit, aku pun proceed lah.
tapi, akak aku tegur "Dik, cepatlah siap!" aik? aku dah siaplah. teruk rabun akak aku neyh. 
pastu baru dia nampak aku pakai style lain. ape lagi, kena kutuk 1 hari. *tahan je lah*

nak tau style macam mana? hihi~






tarra!!!~


with oori Ommuni ga! :D


perjalanan terganggu sebab Le Tour de Langkawi.



sape lagi tembam? hoho~
so, apa lagi. Mari mencuba!!! :D 
happy trying..


p/s: ni gambar yg cute2 bajet tudung jadi je. banyak yang tak jadinya.. kui3~ :D




사랑 a.k.a. love
MissD

No comments:

Post a Comment