About Me

My photo
Shah Alam, Malaysia
I am Realistic, Confident, Happy, and Funny. but I have attitude problem of Temper. That's why i am still single. who can bear with my temper, please come forward. I'll consider u. I am indeed searching for my Mr. Right :) . Currently persuing my Degree of Fashion Design at UiTM Shah Alam. I am a Malay, Java, Bugis, Minang, Banja, and all kind of mixes. but in the end, i am just a Malay girl. I have a loud voice, so u don't need a speaker instead of having ME! :D Enjoy!

Tuesday 27 December 2011

Special Entry:Boys Can Be Cute Sometimes!

Salam.
Annyeong.
Bonjour.

huh, it's been a long time!

*read title
ok, sebenarnye hari ni nak citer pasal 1 boy ni. jeng jeng! my brother lah! *aik, bkn kau anak bongsu ke? mne dtg adik plak ni?* oh, biaselah. adik angkat, bro!

1st contact dy dulu surat menyurat. yelah, zaman tak berapa nak maju katanye. handphone2 ni semua tak de lagi masa umur tu. *bukan mcm budak skrg

aku kenal budak ni masa aku form 4 *klw x silap* lama kan? mmg aku sayang adik aku ni *gile x sayang?*. huhu 

meh bagi profile sikit2.:
nama: Badri
umo: 19 thun.
pendidikan: UMPahang~
asal: kedah.

tu je, x boleh lebih2. kena audition dulu kalau nak jadi adik ipar aku. hehe
sebenarnye kitorang mcm dah terputus hubungan selama 1@2 tahun. tapi entah mcm mane, dia boleh jumpa aku balik kat facebook (ok, aku mengaku fb memberikan manfaatnye). lepas tu sambung kat twitter pulak. dialah follower pertama aku. huhu *thanks dik
skrg ni kitorg x guna fb utk tanye kabar~ twitter je *sb cm lagi best*



ok, so, skrg ni kitorg rancang nak jumpe 10hb ni sebab adik Bad nak balik kedah. transit kat pudu. so, byk masa dia. aku pun mmg dah lame rancang nak jumpa dia. so, masa ni lah yang best sikit. 
ok, sebenarnye x best pun. sebab 9hb tu aku baru lepas assessment. 11hb plak ade paper~ liberal pulak tuh. aduii~ akan ku luangkan sedikit masa semata2 untuk adik tercinta.. hihi (mmg aku syg sgt sebab adik aku yg 1st.) kirenye aku ni seorang kakak yang baik lah kan? hihi



tgok tu. nak jumpa tapi suruh aku belanje. mengade2 kan budak ni?
adehh, broke aq mcm ni.. huhu
duit xdak. tp nk kluaq. cam na? *dah loghat utara plak*



haa, siap nk buat muke comel lagi. katenye. lepas tu bila aku tanye 'comel ke?', dia merajuk plak. haha! kan ke comel tu *bagi aku lah* hahaa


bila aku kate aku minat lelaki korea. haha! kelakar lah budak ni. kalau ade depan mata aku, aku cubit2 pipi tu. hihi *ape ni?*

but unfortunately, my mom said that yang 9hb/10hb adalah tarikh pilihanraya *xtau plhnraye ape*. so, mesti KL jammed! or havoc time2 gitu kan? adehh. kesian adik aku.


teringin nak balik umah sgt dah tu. sabar je lah ye dik oi.. huhu




 mereng dah adik aku ni. sampai spongebob dengan patrick pun dah tak kenal. haha

anyway, akan ku luangkan sedikit masa untuk berjumpa dgn budak comel ni! tapi kalau KL havoc, tak dapek den nak nolong eh dik oi! huhu
sian kat dia. :D


p/s: sorry, gunakan name adik~
p/s 2: aku harap sgt dpt jumpa dia ni. :)


sarang a.k.a. love
MissD



2 comments:

  1. betul. sgt berguna. tp bila dah disalahguna tu yang jadi tah pape tuh.. :)

    ReplyDelete