About Me

My photo
Shah Alam, Malaysia
I am Realistic, Confident, Happy, and Funny. but I have attitude problem of Temper. That's why i am still single. who can bear with my temper, please come forward. I'll consider u. I am indeed searching for my Mr. Right :) . Currently persuing my Degree of Fashion Design at UiTM Shah Alam. I am a Malay, Java, Bugis, Minang, Banja, and all kind of mixes. but in the end, i am just a Malay girl. I have a loud voice, so u don't need a speaker instead of having ME! :D Enjoy!

Saturday 17 December 2011

Hey Ladies!

Salam.
Annyeong.
Bonjour.






aku nak highlight kan yang num3 tu. 



hurm, mungkin betul jugak ayat ni. 
tak kiralah lelaki ke perempuan ke. kalau dah kawan lame sangat tu, nak jadi couple memang rase macam pelik. lainlah kalau kau terus berkenan memang nak jadikan awek. 

meh ambik contoh 2 orang kawan aku ni. *sorry friend! ni cerita baik punya. bukan kutuk2*

dulu mase 1 kelas, memang skandal habis! walaupun pada mulanya masing2 ade pasangan sendiri. tapi last2, aku yang terkejut bila diorang sendiri mengaku yang diorang dah couple! sweet sgt!~  *long story short, bebeh*

dari pendengaran aku, xpernah dgr diorang bahasakan diri 'kau aku', diorang panggil name je. sweet kan? pastu selalu buat keje same2, dtg kelas same2. balik kelas same2. pergi beli brg art same2. pendek kate semua same lah! *kecuali bilik* theeheeXD

mmg aku ambik diorang ni sebagai sweet kapel yang pernah aku jumpe lah. due2 same2 cute, same padan. same2 kurus! lols~

so, my point is. kwn aku yg laki ni memang jelas nampak yang dia bukan hanya nak berkawan dgn kawan pmpn aku ni. so, dia tau batas dia. and dapat pun kawan pmpn aku tu. best r diorang! salute!~


aku pulak? bile lagi? hurmm, tunggu jelah bulan jatuh ke riba. siapalah jodoh aku. huhu.






p/s: tahun depan mungkin giliran akak aku? x sabar nak tunggu berita baik!


sarang a.k.a. love
MissD

No comments:

Post a Comment